demi mencari kebenaran

demi mencari kebenaran
klik gambar untuk ke FB

Saturday 15 August 2015

BODOH SUNGGUH MENTERI KOMUNIKASI DAN MULTI MEDIA MALAYSIA


Kenapa Salleh Tun Said ni bodoh dan dungu sangat?! Inilah kualiti anggota kabinet 'half past six' Najib Tun Razak!!

Sebagai maklumat Salleh Tun Said, kalau pun Tun Dr Mahathir Mohamad mendapat bantuan kewangan dari negara-negara OIC untuk menubuhkan Universiti Islam Antarabangsa (UIA) ianya masuk dalam akaun dana penubuhan universiti tersebut. Bukan masuk dalam akaun peribadi beliau!!

Macam manalah Perdana Menteri boleh lantik si dungu macam Salleh Tun Said untuk menggangotai kabinet Malaysia?

Sungguh benak Salleh Tun Said ini!! Beliau tak faham isu yang sedang rakyat pertikaikan mengapa sumbangan politik kononnya untuk biayai pilihanraya umum 13 dimasukkan ke dalam akaun peribadi Najib Tun Razak? Umno ada akaun serta mempunyai bendahari yang boleh terima dana tersebut secara rasmi.

Mula dulu menafikan seolah-olah sumbangan dana ini berupa fitnah tetapi bila boleh dibuktikan nombor akaun peribadi Najib Tun Razak, ditukar pulak kenyataan kononnya wang ini adalah untuk sumbangan politik dari timur tengah!!

Rakyat Malaysia hanya pertikai kenapa wang sejumlah rm2.6 billion ini masuk terus ke dalam akaun Najib Tun Razak? Saya rasa kalau sumbangan ini masuk terus ke dalam akaun parti Umno melalui bendaharinya tiada siapa pun akan persoalkan atau pertikaikannya!!

Kini, apabila Salleh Tun Said selaku Menteri Komunikasi dan Multi media buat kenyataan bodoh ianya bakal membuatkan keseluruhan warganegara Malaysia semakin menyampah dengan sikap pemimpin Umno yang bangang macam Salleh Tun Said,  kaki bodek minta lemah berotak udang ini!!

3 comments:

  1. Salleh buah Keduak memang terencat akal ......macam mana jadi menteri kalau tak bolih berdebat dengan fakta yang lurus?

    ReplyDelete
  2. dari awal lagi dah tahu tahap pemikiran menteri komunikasi ini. bercakap ikut sedap mulut saja. rugi saja najib lantik dia. tiada ketokohan sebagai menteri.

    ReplyDelete
  3. Orang atas pagar bah! mesti mau jaga,takut-takut nanti lompat pula kelain arah.

    ReplyDelete