demi mencari kebenaran

demi mencari kebenaran
klik gambar untuk ke FB

Saturday 15 August 2015

SELURUH AHLI UMNO SERTA RAKYAT JELATA HARUS TOLAK KEPIMPINAN NAJIB YANG AMAT KORUP

Keseluruhan ahli-ahli Umno serta rakyat jelata harus berdiri teguh untuk tentang segala kemungkaran DS Najib Tun Razak, seterusnya menolak beliau dari terus memimpin parti Umno ataupun kerajaan!!

Selagi DS Najib memimpin Umno dan kerajaan maka selagi itulah parti ini akan menjadi tidak popular seterusnya bakal kalah pada pilhanraya umum yang akan datang.

DS Najib adalah 'liability' pada Umno dan Barisan Nasional kini. Imej serta kredibiliti DS Najib telah tercemar teruk dan sukar untuk dipulihkan. Saya telah menjelajah ke seluruh tanahair dan dapati rakyat di peringkat akar umbi sudah tidak percaya pada kerajaan di bawah pimpinan beliau.

Sebab itu DS Najib jangan bersifat pentingkan diri. Biarlah beliau tumbang seorang diri tapi jangan sama sekali mengheret Umno dan Barisan Nasional jatuh bersamanya. Ini tidak adil sama sekali!!

Yang korup adalah DS Najib! Bukan Umno ataupun Barisan Nasional!!

Tidak ada siapa pun yang berniat nak jatuhkan kerajaan. Pada hari ini kita sedang menghadapi krisis keyakinan yang paling teruk kerana kemungkaran kepimpinan DS Najib. Kita hanya mahu DS Najib letak jawatan kerana beliau tidak layak lagi untuk memimpin Umno, Barisan Nasional ataupun kerajaan yang sedia ada.

Dalam apa jua keadaan sebelum negara terus menempa kearah kehancuran politik serta ekonomi, keseluruhan rakyat jelata wajib bersatu tanpa kira fahaman ideologi politik untuk bersikap konsisten mendesak DS Najib untuk letak jawatan kerana beliau tidak mempunyai ciri-ciri pemimpin yang baik lagi amanah.

DS Najib telah mengkhianati amanah Allah swt dan amanah manusia sesama manusia. Oleh itu, tidak salah sekiranya semua rakyat menolak DS Najib sebagai Perdana Menteri Malaysia ataupun Presiden Umno!!

No comments:

Post a Comment