demi mencari kebenaran

demi mencari kebenaran
klik gambar untuk ke FB

Monday 17 August 2015

KENAPA NAJIB TUN RAZAK ASYIK TUKAR ALASAN BODOH UNTUK TIPU RAKYAT

Dari menteri-menteri kabinet sampai lah ke Perdana Menteri dah nampak bangang guna pelbagai alasan-alasan yang tidak konsisten untuk menipu rakyat tapi semuanya tak menjadi! Kesian juga kat Najib Tun Razak ni. Nampak sangat kini beliau amat tertekan atau 'desperado'.

Sanggup melakukan apa saja serta menggunakan berbagai alasan untuk menipu bagi meyakinkan rakyat demi menyelamatkan tengkoknya!

Malangnya, penipuan-penipuan Najib Tun Razak semua salah teknik dan tak menjadi. Apakah mungkin kerana beliau tak minta pandangan Rahman Dahlan, Salleh Tun Said, Shahril Samad, Puad Zarkashi, Abd Azeez Rahim, Husni Hanadzlah, Tengku Adnan Mansor serta beberapa lagi kaki bodek minda lemah berotak udang kot?

Tolonglah Najib Tun Razak, jangan asyik ubah alasan-alasan bodoh untuk menipu ataupun perbodohkan rakyat jelata. Saya pun dah penat mengingatkan kalangan minda lemah ini bahawa rakyat kini sudah bijak pandai. Sukar dan susah dah untuk menipu rakyat.

Mula-mula nafi tak tahu akaun peribadi, kemudian tukar alasan dapat derma rm2.6 billion untuk tabung umno, kemudian dapat derma untuk biayai pilihanraya umum ke 13 yang lepas dan versi bodoh yang terbaru derma sebagai penghargaan lawan ISIS pulak!!

Pening juga dengan Perdana Menteri 'flip flop' macam ini. Walhal tahun 2013 ISIS pun tak ujud lagi!!

Sudah lah Najib Tun Razak!! Lagi banyak dok menipu bakal banyak lagi membelitkan serta menjeratkan dirinya. Kalau Najib Tun Razak mempamerkan perangai penipu macam ni nanti beliau nampak lagi teruk pada kaki bodek minda lemah berotak udang yang lain.

Tolonglah pasrah serta ingat pada Tuhan sama. Kalau dah buat silap mengaku saja pada rakyat, mohon maaf seterusnya carilah jalan untuk perbetulkan kesilapan tersebut.

Saya amat simpati dengan Najib Tun Razak kini yang nampak cukup tertekan dan masih mereka-cipta alasan demi alasan bodoh yang tak boleh diterima oleh akal fikiran yang waras bagi melepaskan dirinya dari polemik krisis keyakinan rakyat Malaysia terhadap dirinya, parti Umno serta juga kerajaan Barisan Nasional!!

No comments:

Post a Comment