demi mencari kebenaran

demi mencari kebenaran
klik gambar untuk ke FB

Friday 7 August 2015

PEMBOHONGAN PUTRAJAYA MENGENAI JUSTO GAGAL LAGI.... AMAT MELUCUKAN!!

Apa komen Rahman Dahlan kaki bodek minda lemah berotak udang kali ini? Baru-baru ini Rahman Dahlan mereka cerita kononnya Justo yang ditahan di Bangkok akan didakwa kerana memalsukan dokumen-dokumen 1mdb.

Yang menghairankan saya ialah ketua polis Thailand mengatakan Justo hanya akan didakwa di bawah kesalahan memeras ugut bekas majikannya saja. Tiada pendakwaan memalsukan dokumen sepertimana yang digembar-gemburkan oleh Rahman Dahlan, Putrajaya serta pihak Polis di Raja Malaysia!

Apa dah jadi kini? Rekacerita yang tidak menjadi serta apa komen Rahman Dahlan sekarang?

Rahman Dahlan juga pernah menuduh kononnya akhbar The Edge, Sarawak Report dan beberapa orang politik telah membeli dokumen palsu dari Justo mengenai 1mdb untuk mengaibkan serta nak jatuhkan perdana menteri kononnya.

Kini, semua kenyataan Rahman Dahlan tidak mempunyai asas langsung. Kemungkinan kita boleh katakan Rahman Dahlan ini memang kaki penipu!!

Yang menggelikan hati saya lagi ialah ketua polis Thailand mengatakan siasatan serta proses pendakwaan ini tiada kaitan dengan campurtangan negara luar!

Sepertimana kata Ybhg Dato Hj Nakhaie Ahmad semua propagandis ini harus dibuang secara serta-merta!! Mereka ini kalangan orang yang tak berguna!!

2 comments:

  1. Wanita ini ada berani

    https://youtu.be/NJ2tUVt9_1g

    ReplyDelete
  2. Datuk! polis sama dekat kasi repot, ini orang auta banyak.Kot punya dalam kasi cerita.

    ReplyDelete