demi mencari kebenaran

demi mencari kebenaran
klik gambar untuk ke FB

Saturday 13 June 2015

NAZRI AZIZ JANGAN ANGKUH....

astroawani

Nazri Aziz jangan terlalu angkuh!! Kenapa Nazri ni bangang sangat?? Manusia dengan manusia darjatnya sama saja. DS Najib pun manusia biasa dan naik dalam kareer politik kerana Tun Dr Mahathir lah yang mengacunya selama 22 tahun.

Nazri Aziz ni memang budak bangang!! Dia ni kurang cerdik!!

Sekarang ni sepatutnya PDRM menyiasat DS Najib kerana saya telah buat beberapa laporan polis terhadap beliau.

Mana Nazri  Aziz boleh tahu yang DS Najib tak bersalah?! Polis, SPRM, PAC, Bank Negara dan Ketua Audit Negara tengah siasat kes 1 mdb, bagaimana Nazri dah tahu DS Najib tak bersalah?!

Imej dan kredibiliti DS Najib telah tercalar dengan teruknya dengan skandal penyelewengan 1mdb ini. Beberapa laporan polis telah saya laporkan keatas DS Najib secara peribadi. Cuma buat masa ini kita tidak tahu pendirian PDRM macamana?! Sepatutnya PDRM kena panggil DS Najib dan Jho Low dlm proses siasatan ini kerana sudah ada pelapor yg melaporkan kepada pihak polis untuk siasat DS Najib.

PDRM harus terangkan kepada keseluruhan rakyat jelata mengenai status laporan polis saya ke atas DS Najib dan juga ahli keluarganya.

Budak bangang macam Nazri Aziz ni jangan terlalu angkuh. Mereka lupa dulu mereka naik pun dengan Tun Dr Mahathir. Sekarang boleh kata Tun Dr Mahathir rakyat biasa dan DS Najib Perdana Menteri jangan layan rakyat biasa macam Tun Dr Mahathir. Kepala otak dia Nazri Aziz ni!!

Bodoh sungguh Menteri Pelancongan ni!! Nazri lupa rakyat biasalah yang mengundi memberi kuasa pada mereka untuk memerintah!! Tanpa rakyat bawahan macam kami yang undi mereka, hari ni mereka pun tiada kuasa!!

Sebab itu rakyat menyampah dengan pemimpin Umno yang angkuh macam Nazri Aziz ni!! Pemimpin bangang macam Nazri Azizlah yang bakal menjatuhkan Umno!!

Kenapa Nazri Aziz kata Tun Dr Mahathir tak ada locus standi. Setiap warganegara Malaysia yang bayar cukai di negara kita mempunyai direct locus standi ke atas setiap dasar kerajaan. Rupanya Nazri Aziz ni amat bangang!!

Kalau Nazri Aziz kata DS Najib kuat, tolong bagi tau panglima bugis yang bacul dan penakut tu untuk bubar parlimen seterusnya panggil PRU14 dengan segera. Sama- sama kita tengok nanti Umno dan BN akan berada di mana?!

Budak bangang Nazri Aziz ni juga tolong bagi tahu presiden parti Umno agar jangan tangguh pemilihan Umno penggal hadapan!! Kalau DS Najib kata dia kuat sangat tolong jangan tunda pemilihan parti Umno tahun depan.

Namun bagi tahu Nazri Aziz jangan terlalu yakin serta angkuh!!

Kalau Nazri Aziz ada masa saya nak ajak dia makan durian di hartamas berhadapan tapak lama restoran uncle don kerana sambil makan durian saya dan Nazri boleh imbas semula kisah silam di hartamas!!

14 comments:

  1. Nazri kan gangster kampong dusun! Sikap kurang ajar nya dari dulu.
    Ingat lagi budak Binawe...Namewee? Sama naik kurang ajarnya dgn Nazri. Nazri sambut mesra Binawe tu kParlimen. Jilakak!!
    Dengan TMJ pon masih berlagak kurang ajar!! Silaplahhhhh.... Kalau Najib memanglah takotkn dgn Nazri. Tapi tidak KAMI!!! Jangan sentuh TMJ dn Tun M kami!!!

    Kpd DP Khairuddin....PDRM agensi penguatkuasa tengah mabok ketom kena ikut arahan atasan. Jangan patah semangat!!! Teruskan Perjuanganmu!!

    ReplyDelete
  2. Syabas dato',rasa nak mengalir air mata menghayati pengorbanan dan kasih sayang dato' terhadap Tun.Apa yang sempat saya perhatikan dato' sanggup memusuhi sesiapa saja waima Perdana Menteri demi mempertahankan Tun lebih2 lagi di kebelakangan ini.Saya turut mendoakan semuga segala pengorbanan yang tulus ikhlas dari dato' akan mendapat balasan yang terbaik dari Allah taala.

    ReplyDelete
  3. Nazri Aziz ni memang bangang,akal pendek dan sakit mantel.

    ReplyDelete
  4. Lawak sungguh manusia bernama Nazri Aziz ni...1 lagi kebodohan menteri kabinet yang berakal keldai..

    ReplyDelete
  5. I like the last para!!!

    ReplyDelete
  6. NA ini kosong...umpama sebuah tin kosong, berbunyi bingit namun tiada erti, bahkan minta diisi...begitu agaknya diri dia, banyak berkata memberi nasihat, namun dirinya terasa kelat, dek kerana "NA adalah sebuah tin kosong"!!!

    ReplyDelete
  7. Tis minister STOP!...Just ....STOP! The more he talks the more stupid he sounds!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Ikutlah resmi padi, semakin berisi tunduk ke bumi..."Malangnya sekali, diri si nazri umpama lalang yang tinggi, mendongak ke langit tiada berisi!!!

    ReplyDelete
  9. Benar betul kata dato' khairuddin...nazri umpama tong kosong nyaring bunyinya!!!

    ReplyDelete
  10. Sokong dato!!! ....last para....brings back memories of yet another murder mystery....

    ReplyDelete
  11. "Nazri's Son Was Behind The Murder Of Darren Kang Tien Hua" in 2004 (http://sprendblog.blogspot.com/2009/03/son-was-behind-murder-of-darren-kang.html?m=1)

    ReplyDelete
  12. Desa Sri Hartamas??? ...Warung Uncle Don??? ...Kes bunuh Darren Kang??????

    ReplyDelete
  13. Terima kasih...ada juga pemimpin yg pertahankan Tun mahathir dgn berterus terang tanpa berselindung......Yg lain semuanya senyap jer.......Mcm takda pemimpin yg sokong ,,, Yg sokong Tun cuma rakyat biasa jer...

    ReplyDelete
  14. Nazri Aziz dan kambing gurun...sama ja kot

    ReplyDelete