demi mencari kebenaran

demi mencari kebenaran
klik gambar untuk ke FB

Saturday 6 June 2015

'POLITICAL PROSTITUTE' TUNKU AZIZ TOLONG DIAM!!

Saya ingin sarankan kepada Tunku Aziz agar duduk diam- diam kerana beliau yang dikenali sebagai 'political prostitute' yang tidak mempunyai 'stature' untuk buat sebarang komen mengenai forum nothing2hide.

Tunku Aziz penipu besar!! Semalam saya berada di PWTC dari jam 7:30 pagi sehingga majlis berakhir pada hakikatnya berada dalam keadaan yang cukup tenang kerana semua para hadirin merupakan 'discipline crowd' dari pelbagai pertubuhan bukan kerajaan NGO.

Macamana Tunku Aziz tahu serta kata program tegang?? Beliau adalah orang yang paling awal keluar bila Tun Dr Mahathir dibawa masuk oleh pihak penganjur di atas pentas.

Tunku Aziz sendiri nampak Tun Dr Mahathir dibawa masuk serta dikawal oleh pihak penganjur. Masa bila Tun dikatakan merampas pentas?? Ini tuduhan jahat yang sengaja nak mengaibkan maruah tokoh negarawan terulung itu.

Suasana amat tenang sehinggalah ke saat Tun Dr Mahathir Mohamad dijemput berucap secara rasminya oleh pihak penganjur. Semua tenteram saja!! Bila masa yang suasana tegang?? Tunku Aziz ni pun keluar awal macamana dia kata keadaan tegang??!!

Sekarang baru saya faham kenapa ramai orang gelar Tunku Aziz ni sebagai 'political prostitute.'  Beliau kaki penipu!!

Suruh Tunku Aziz buktikan waktu mana yang beliau katakan keadaan tegang??!! Buktikan bilamana yang Tun Dr Mahathir dikatakan rampas pentas sedangkan beliau dijemput ke pentas oleh penganjur. Tun Dr Mahathir di umumkan oleh MC majlis untuk berucap baru beliau berucap. 

Tunku Aziz ni adalah barua dan jurucakap TV3 saja!! Beliau tidak layak untuk berada di PWTC kerana itu adalah tapak ibu pejabat UMNO.

Ketika Tunku Aziz jadi balaci DAP beliaulah yang paling kuat kutuk kepimpinan UMNO serta BN. Hakikatnya beliau tidak layak untuk nak buat sebarang komen kepada tokoh negarawan terulung yang selama 22 tahun memimpin Malaysia secara cemerlang dan meninggalkan kepimpinan negara dengan asas yang amat kukuh.

Tunku Aziz kata nak tanya Tun Dr Mahathir 10 soalan?? Tapi bila Tun Dr Mahathir masuk kenapa Tunku Aziz terus cabut keluar!!

Sebenarnya Tunku Aziz ni pun bacul dan penakut macam PM tapi angkuh nak tunjuk hero saja!! Tunku Aziz tidak lebih hanyalah balaci untuk menyalak tanpa asas.

Semua rakyat tertanya mana 10 soalan Tunku Aziz yang sepatutnya beliau tanya secara bersemuka dengan Tun Dr Mahathir. Tunku Aziz cakap tak serupa bikin!!

3 comments:

  1. Bagi saya, orang seperti ini tiada tempat dalam hati Melayu.

    Jika di bersama Dap dulu, apa yang beliau perjuangkan ? Kini ingin menjadi juara di antara dua tokoh Umno ? Tidak layak dan tidak berhak beliau berbuat sedemikian walaupun mendapat mandat Najib !

    Sesungguh nya PM Najib juga terlalu banyak buat kesilapan, umpama Pas, meminggirkan keluhan Melayu Islam dan sebahagian bukan Melayu yang lain agar PM tidak menyokong agenda pembangkang ! Ini lah akibat keghairahan politik baru beliau konon ingin sangat keterbukaan !

    1MDB itu penyebab kuat Najib mesti undur kerana banyak musibah kini melanda Malaysia satu persatu. Jika berterusan, polar pengundi sekarang, jika SPRM sedar, banyak di manipulasi pihak pembangkang, hasil kelicikan Dap yang kini sudah berjaya memecah-belahkan Pas !

    ReplyDelete
  2. Tunku Aziz ni pernah diTIPU oleh parti komunis DAP yang digelar "towering Malay" konon.

    Apa jasa yg dia dah buat utk Malaysia?

    Orang macam ni memang kaki dendam banyak perasaan benci dan iri hati.

    Tak perlu layan "dwarf Malay" ni. Kesian ...

    ReplyDelete
  3. Betul kata dato sri...wise men speak because they have something to say; Fools talk, because they have to say something...

    ReplyDelete