demi mencari kebenaran

demi mencari kebenaran
klik gambar untuk ke FB

Tuesday 28 July 2015

BARISAN JEMAAH MENTERI 'HALF PAST SIX' BAKAL MENYAKSIKAN KABINET TERPENDEK DALAM SEJARAH POLITIK TANAHAIR KITA

Saya senantiasa berpegang pada kekuasaan Allah swt melepasi kuasa manusia mungkar yang akhirnya kebenaran akan ujud serta diterjemahkan oleh Yang Maha Esa untuk sedarkan keseluruhan ummah.

Yakinilah, barisan jemaah menteri 'half past six' negara yang terdiri dari kalangan badut-badut politik yang sanggup bersekongkol dengan kemungkaran tidak akan diberkati oleh Allah swt!! Barisan ini bakal tumbang ditangan rakyat dalam sedikit masa kerana kuasa sebenar berada di tangan rakyat jelata!!

Kita bakal melihat kemungkinan barisan kabinet yang terpendek dalam sejarah salasilah politik negara Malaysia! Akhirnya, mereka ini tidak akan dapat sokongan dari rakyat yang sedang dahagakan kepada kepimpinan yang bersih, cekap serta amanah.

Kalangan badut-badut politik kaki bodek minda lemah berotak udang yang sanggup berkompromi dengan kemungkaran akan diberi tempat di dalam kabinet tetapi para pejuang yang berprinsip yang menentang pelbagai salahlaku akan dipecat demi untuk menjaga kepentingan kedudukan politik mereka.

Hari ini, keseluruhan rakyat akar umbi amat kecewa dan mentertawakan barisan kabinet baru yang diisi dengan badut-badut politik kaki bodek minda lemah berotak udang yang seterusnya mempamerkan imej kerajaan yang paling teruk di dalam sejarah politik negara kita.

Sudah sampai masanya keseluruhan rakyat harus bersatu hati untuk sama-sama kita tolak kepimpinan masakini melalui proses amalan demokrasi bila masa ketikanya sampai kelak.

Jangan sama sekali kita sokong kerajaan yang mungkar dan zalim untuk memerintah tanahair kita! 

Pemimpin yang korup mesti ditolak secara habis-habisan. Kuasa mengundi berada di tangan rakyat jelata. Hakikinya, rakyatlah yang lebih berkuasa!

Namun, saya ingin ingatkan DS Najib agar jangan terlalu gembira lagi kerana pada realitinya beliau belum selamat lagi. Setiap salahlakunya akan muncul juga akhirnya dengan izin Allah swt.

DS Najib hanya mempunyai kuasa duniawai yang sementara saja tetapi beliau sama sekali tidak akan mampu untuk melepasi kekuasaan Allah Yang Maha Berkuasa lagi Maha Mengetahui!

Tak tahu kenapa naluri saya mengatakan kabinet 'half past six' negara bakal menyaksikan barisan jemaah menteri 'badut' yang paling pendek di dalam salasilah sejarah lanskap politik malaysia!

DS Najib harus berundur atau diundurkan oleh rakyat jelata melalui proses demokrasi secara secepat yang mungkin demi untuk menyelamatkan negara kita dari terus hancur dengan kepimpinan yang dibelenggui oleh pelbagai salahlaku yang bercanggah dengan ajaran agama islam berteraskan kepada al-quran serta as-sunnah.

Ya Allah Ya Tuhanku, Kau tumbangkanlah kepimpinan korup negara ini secara sebeberapa segera yang termampu untuk menyelamatkan bangsa, agama mahupun tanahair kami yang tercinta ini!! Amin yarabbal al lamin.....

3 comments:

  1. Amin Ya Allah... perkenankanlah doa doa kami Ya Allah. Aminn.

    ReplyDelete
  2. Amin, Ya Allah perlihatkanlah kebenaran, munculkanlah ia.amin.

    ReplyDelete