demi mencari kebenaran

demi mencari kebenaran
klik gambar untuk ke FB

Wednesday 22 July 2015

KONSPIRASI JATUHKAN KERAJAAN TEORI BODOH YANG TIDAK UJUD!! PERJUANGAN MENEGAKKAN KEBENARAN LAWAN KEMUNGKARAN NAJIB TUN RAZAK SAYA AKUI BENAR!!

Siapa itu kalangan bangang kaki bodek minda lemah berotak udang seperti tun Faisal, Lokman Adam, Lee Sian See serta beberapa orang lagi?! Kalangan ini tiada 'stature' dan penulisan-penulisan mereka hanyalah dijadikan sebagai bahan tertawa rakyat jelata semata-mata!!

Hakikatnya, puak ini hanyalah kaki bodek minda lemah yang mempunyai kepentingan sesuatu untuk bertindak sedemikian rupa. Mereka ini bukan orang perjuangan pun!!

Saya orang perjuangan yang tidak mempunyai kepentingan peribadi ataupun berpaksi kepada imbuhan material. Perjuangan saya hanyalah berteraskan kebenaran demi untuk menyelamatkan bangsa, agama mahupun tanahair kita dari terus hancur seterusnya bakal memudaratkan kesejahteraan keseluruhan warganegara Malaysia.

Sepatutnya, saya tak perlu layan kalangan bangang berotak udang macam mereka ini.

Tetapi saya ingin tegaskan bahawa kenyataan-kenyataan bodoh mereka yang berandaian fantasi kononnya ujud teori untuk jatuhkan kerajaan adalah satu persepsi yang tidak ujud sama sekali!!

Namun, saya akui secara terbuka di sini bahawa perjuangan saya untuk menegakkan kebenaran bagi melawan semua kemungkaran serta salahlaku di bawah pentadbiran DS Najib memang ujud secara nyata!!

Setiap wadah perjuangan saya berteraskan keluhuran undang-undang yang selari dengan perlembagaan persekutuan

Sebab itu saya buat beberapa laporan polis keatas DS Najib dan keluarga serta syarikat 1mdb. Saya bukan anjurkan demonstrasi jalanan secara tidak demokratik untuk jatuhkan kerajaan Malaysia. Tidak sama sekali!!

Saya juga telah melaporkan kepada pihak polis apabila Perdana Menteri tipu parlimen pada bulan mac 2015 yang lepas mengenai kononnya duit 1mdb berjumlah usd1.103 billion disimpan di bank BSI Singapura dalam bentuk tunai yang hakikatnya tidak ujud.
Dah lah duit itu tidak ujud, malahan pihak bank BSI Singapura pula kata 1mdb bagi dokumen palsu pada mereka!!

Atas dasar ini saya menasihati semua ahli-ahli parlimen agar membawa usul undi tidak percaya keatas Perdana Menteri yang telah buat satu kesalahan besar dengan menipu Dewan Rakyat.

Saya nak tanya puak-puak bodoh ni, adakah tindakan saya boleh dikaitkan dengan konspirasi untuk jatuhkan kerajaan??!!

Saya pun dah penat buat banyak laporan polis keatas DS Najib. Kini, giliran DS Najib lah pulak buat laporan polis keatas diri saya seandainya selama ini saya memfitnah beliau serta keluarganya ataupun kerajaannya!!

Negara kita ada undang-undang yang cukup mantap serta memberi hak kepada sesiapa saja untuk mengambil tindakan berteraskan kepada 'rule of laws'. Saya dah pun ikut saluran undang-undang dan perlembagaan negara maka kini suruh lah DS Najib pulak ikut kaedah undang-undang untuk bersihkan namanya.

Kenapa puak-puak ini bodoh sangat? Kenapalah kalangan ini bangang sangat? Sebab itu keseluruhan rakyat jelata memaki hamun mereka hampir setiap hari kerana kalangan ini amat gemar mempamerkan sifat dungu mereka secara nenyeluruh dan berterusan!!

Dalam konteks 1mdb, saya ingin sarankan kepada kalangan kaki bodek minda lemah macam tun faisal, lee sian see, lokman adam ataupun mana-mana menteri kabinet Malaysia untuk berdebat dengan saya secara siaran langsung!! Syaratnya mesti secara siaran langsung kerana kita tidak mahu mereka putar-belitkan kenyataan.

Biar lah kita beri peluang kepada keseluruhan rakyat jelata untuk menghakimi siapa yang bercakap benar dan siapakah yang sedang menipu secara berskala besar.

Berani kerana benar....!!

5 comments:

  1. Kita nak bongkar kesalahan PM, tetapi pihak berkuasa cuba untuk tutup kesalahan tersebut. Ini bermakna pihak berkuasa juga tidak AMANAH. Habis macam mana nak buat.

    ReplyDelete
  2. I distinctly remember dato khairuddin's 1st police report on the 1mdb scandal that caused quite a stir amongst the umno top guns...that was some 7 months ago back in dec last year...at that point of time, there were lots of comments from netizens that he'll back out...but he is in fact still standing tall and firm on this sovereign fund scandal, unperturbed by the challenges that have been thrust upon him...

    Now...he has been accused of conspiracy...its blatantly ridiculous and it goes to show that the spinmasters and sycophants are hard at work to cloud the eyes of the public....

    ReplyDelete
  3. Precisely ds...these kaki bodeks should not accuse people of conspiracy...they must stop beating around the bush...just answer the questions truthfully...just tell us what has happened to all the money?????

    ReplyDelete
  4. Teruskan perjuangan untuk mencari kebenaran DATUK,insya allah akan berjaya suatu hari nanti.

    ReplyDelete
  5. Satu saja nak cakap untuk datuk khairudin. Yang benar pasti akan menang. Tak kiralah lambat atau cepat tapi yang pasti yang benar pasti menang. Itu saja. Teruskan..

    ReplyDelete