demi mencari kebenaran

demi mencari kebenaran
klik gambar untuk ke FB

Tuesday 21 July 2015

KONSPIRASI JATUHKAN KERAJAAN PERSEPSI ORANG BODOH

Untuk menyatakan konspirasi sedang wujud untuk jatuhkan kerajaan serta Perdana Menteri adalah pemikiran puak bangang kaki bodek minda lemah berotak udang!!

Segelintir dari kalangan kaki bodek minda lemah dah buntu serta tidak tahu lagi bagaimana nak pertahankan kepimpinan yang terpalit dengan berbagai skandal serta telah mengkhianati aspirasi rakyat jelata yang telah memberi mandat untuk mereka mentadbir negara ini secara teramanah yang mungkin. Malangnya, kepimpinan masakini yang diterajui oleh DS Najib telah gagal untuk pikul amanah di antara manusia dengan Allah swt serta manusia sesama manusia.

Konspirasi tahi minyak apa?! Hampir majoriti daripada rakyat jelata secara terbuka telah hilang keyakinan terhadap kepimpinan kerajaan masakini. Rakyat marhein seperti saya lawan kemungkaran kepimpinan DS Najib secara terbuka. Jadi teori konspirasi ini ujud dan datangnya dari mana?

Saya hanya lawan kemungkaran serta penyelewangan kewangan yang ujud di tanahair kita demi kepentingan bangsa, agama serta negara yang tercinta ini.

Saya buat beberapa laporan polis mengenai skandal 1mdb dan terhadap Perdana Menteri mahupun keluarganya. Bila saya lapor pada pihak polis bererti saya ikut lunas undang-undang negara. Saya serahkan kepada proses undang-undang untuk menyiasat skandal 1mdb, Perdana Menteri, DS Rosmah, Riza Aziz, Gabenor Bank Negara serta semua ahli lembaga pengarah 1mdb termasuk Arul Kanda Kandasamy.

Konspirasi kepala otak apa bila saya ikut perlembagaan dan keluhuran undang-undang negara?!

Saya juga telah sarankan kepada keseluruhan ahli-ahli parlimen untuk membawa usul undi tidak percaya pada DS Najib bila beliau tipu parlimen pada bulan Mac 2015!!

Sekali lagi saya ikut saluran perlembagaan negara. Konspirasi kepala otak apa konon adanya gerakan untuk nak jatuhkan kerajaan??

Andaikata saya berkempen ke seluruh negara untuk memohon rakyat anjur tunjuk perasaan untuk rampas kuasa tanpa ikut proses undang-undang, barulah teori konspirasi itu ada asasnya!!

Kini, saya sedang lawan kemungkaran kepimpinan DS Najib secara terbuka. Saya patuhi dan hormati 'rule of laws' jadi saya cukup tak faham dengan tohmahan puak kaki bodek minda lemah ini.

Menteri-menteri yang berotak udang tolong jangan pamerkan sifat dungu mereka kepada rakyat secara keterlaluan!!

Dalam isu 1mdb mereka boleh guna pelbagai reka cerita untuk alih pandangan tetapi akhirnya kalangan ini akan gagal untuk menegakkkan benang yang basah.

Isu 1mdb adalah satu skandal kewangan yang terburuk dalam sejarah di negara kita. Sesiapa saja akan gagal untuk alih pandangan rakyat dari kesahihan skandal 1mdb kerana saya perjuangkan kes ini demi untuk menyelamatkan negara kita daripada menghadapi keruntuhan ekonomi yang akhirnya akan membebankan keseluruhan warganegara malaysia!!

Tun Dr Mahathir adalah tokoh negarawan yang hanya meletakkan kepentingan bangsa serta negara di atas segala-galanya. Tun Dr Mahathir tidak pernah menipu rakyat. Tun Dr Mahathir tiada agenda kepentingan peribadi. Beliau hanya mahu lihat negara kita maju dan rakyat hidup dalam keadaan sejahtera. Sifat patriotisma Tun Dr Mahathir telalu tebal. Beliau berpegang secara utuh pada hukum Allah swt berteraskan al-quran serta as-sunnah. Tun Dr Mahathir tidak akan kompromi dengan kemungkaran yang mengkhianati rakyat ataupun negara!!

Tun Dr Mahathir adalah tokoh negarawan yang boleh berdiri sendiri untuk berjuang. Pengaruh beliau terlalu kuat di peringkat akar umbi.

Politikus kerdil macam saya hanyalah haprak bagi Tun Dr Mahathir. Beliau tidak perlu orang macam saya untuk berkonspirasi. Beliau tak perlu melayan seorang ahli politik yang terlalu kerdil macam saya kerana saya bukan taraf beliau. Ilmu politik saya bagaikan langit dengan bumi jika nak dibandingkan dengan ilmu politik Tun Dr Mahathir yang bertaraf dunia.

Malahan ilmu politik DS Najib pun sebesar zarah saja jika nak dibandingkan dengan Tun Dr Mahathir. Ilmu politik kita tidak setaraf sama sekali dengan Tun Dr Mahathir Mohamad!!

Saya nak sarankan kepada DS Najib dengan budak-budak beliau yang bangang agar jangan kurang ajar!! DS Najib mungkin mampu menipu jutaan rakyat buat sementara saja tetapi Perdana Menteri akan gagal menipu Allah swt.

Kalau sifat amanah dah tak ujud lagi di dalam jatidiri serta jasad DS Najib, secara jujur serta ikhlas saya ingin cadangkan agar Perdana Menteri berundur lah secara terhormat!!

Teori konspirasi tidak pernah ujud. Perjuangan untuk menegakkan kebenaran secara terbuka bukan satu konspirasi. Perjuangan untuk tegakkan kebenaran secara terbuka hanyalah semata-mata wadah perjuangan untuk melawan kemungkaran tokoh pemimpin yang korup. Ianya bukanlah wadah perjuangan untuk tumbangkan kerajaan!!

Takutlah pada Allah swt dan jangan sama sekali takut pada sesama manusia termasuk Perdana Menteri yang tidak amanah!!

4 comments:

  1. Mereka sendiri sedang mencipta konspirasi untuk rakyat percaya mereka dikonspirasi.

    Mereka terpaksa bayar untuk dapatkan lembu dan kambing hitam.

    ReplyDelete
  2. Sorry, This Time We Are Going To Have To Sue!

    21 JUL 2015
    Sarawak Report takes a tough tone in many of its stories, especially when revealing corruption in high places. So we are generally phlegmatic about the often angry rebuttals we sometimes get.

    Usually, we rely on the facts to make our case against detractors and allow readers to decide by comparing those facts with the criticisms against us.

    However, over the past days, certain characters who claim to represent the government and their friendly media outlets have gone too far.

    They have paraded a sick and discredited individual, who has poured out strings of lies, which none of them have sought to check out, in order to claim this as “proof” that our research was all “forged”.

    This would be entertaining for being so ridiculous, given the mass of evidence that supports all we have written. But ministers have now used this character and these ludicrous libels as an excuse to order an internet ban on Sarawak Report.

    BN’s so-called strategic communications chief, Abdul Rahman Dahlan, a minister for housing, has on the same grounds outrageously libelled the writer, calling her “scum” and labelled our research as “blatant lies”.

    This is despite the fact that all our articles have been closely researched and substantiated.

    Moreover, numerous other publications have supported our findings and repeated our conclusions in the global media.

    Mr Dahlan has not produced a single shred of evidence that would lead anyone to believe the ravings of the mentally unbalanced bankrupt, Lester Melanyi.

    We therefore accuse Mr Dahlan of criminal libel, motivated by malicious intent.

    We are consulting our lawyers with a view to reporting him to the Malaysian police authorities and also issuing libel proceedings against him and other parties, including the New Straits Times and other publications which have deliberately promoted falsehoods designed to damage the credibility of Sarawak Report.

    We will also report Mr Melanie’s vicious criminal libel to the local police (he’s not worth suing) and we warn him and anyone who continues to promote his present and future made up stories that we will seek appropriate damages.

    ReplyDelete
  3. At least sekarang ni,Tun M dan datuk owner blog dah berjaya alihkan kebencian rakyat pada UMNO kepada kebencian pada Najib n da gang. :D

    ReplyDelete
  4. Rite dato....these conspiracy accusers and their "conspiracy theory" are clearly lackeys to the rescue...don't further ruin a nation that's already drowning!!!!!

    ReplyDelete