demi mencari kebenaran

demi mencari kebenaran
klik gambar untuk ke FB

Thursday 14 May 2015

Cabaran Nazri Terhadap Tun M Hanya Memperbodohkan DIri Sendiri !

KENYATAAN AKHBAR

Siapa dia Nazri Aziz?? Muhasabah diri dan cermin diri dulu. Jangan cakap macam budak sekolah darjah 3.

Siapa dia Nazri Aziz nak cabar Tun Dr Mahathir untuk bertanding di Pekan? Ini cakap bodoh!! Tolong jangan angkuh!!

Inilah sikap segelintir daripada pemimpin Umno yang angkuh yang dibenci oleh rakyat. Nazri lupa sejarah!! Beliau lupa Najib hampir tumbang di Pekan satu masa dulu. Jangan riak dan nak melawan ketentuan Allah swt.

Saya nak sarankan kepada budak Nazri Aziz ni agar suruh Tun Dr Mahathir dan Najib untuk bertanding di 'neutral ground'... berani kah??

Jemput Tun Dr Mahathir dan Najib bertanding di kawasan parlimen Wangsa Maju atau di kawasan parlimen Bandar Tun Razak ke?? Nazri agak Najib berani tak?

Nazri ni bangang!! Cakap bodoh!! Nak cabar Tun Dr Mahathir untuk bertanding di gelanggang tradisional Najib. Itu bacul namanya!! Itu juga membawa makna Nazri ni hakikatnya penakut!!

Tolong jangan nak tunjuk hero!! Nazri ni pemimpin umno yang banyak bagi masalah kepada kami ahli-ahli umno di Pulau Pinang.

Kita lawan DAP di Pulau Pinang, dia pemimpin pusat Umno dok berpeluk dengan Lim Guan Eng. Sebenarnya pemimpin Umno yang bermasalah macam Nazri Aziz ni harus disepak keluar dari Umno.

Pemimpin Umno macam Nazri Aziz ni lah yang buatkan parti Umno dibenci oleh rakyat. Tetapi beliau kulit tebal yang tak tahu malu. Personaliti macam Nazri Aziz inilah merupakan 'liability' kepada parti Umno.

Nazri Aziz mesti cermin diri dulu untuk lihat samada kita ni kelihatan bersih serta bersih ataupun tidak??!! Beliau lama di dalam politik yang berada dalam kabinet sejak dari zaman Tun Dr Mahathir menjadi Perdana Menteri lagi tetapi malangnya beliau amat tidak matang dan bangang!!

Dari:
Dato Sri Khairuddin Abu Hassan

2 comments:

  1. setuju sgt
    umno bn penang dok bersaing dgn dap
    dia pi peluk guan eng
    samdol dan perasan glamour
    ice bucket konon

    ReplyDelete
  2. nazri aziz...makhluk yg tiada maruah....bertuhankan wang dan kebendaan...sanggup lakukan apa saja demi pangkat dan kedudukan...

    ReplyDelete