demi mencari kebenaran

demi mencari kebenaran
klik gambar untuk ke FB

Friday 8 May 2015

Isu Tabung Haji - 1MDB .... Berundurlah DS Najib !



DS NAJIB, AZEEZ dan Tabung Haji tolong jangan perbodohkan rakyat!!! Kalau Dato Johan kata pembelian tanah TRX bagus untuk pelaburan Tabung Haji kenapa nak jual semula tanah yang telah dibeli itu??!! ( rujuk Mkini )

Kenapa tak mahu memikirkan sensitiviti rakyat sebelum buat keputusan??!! Apa muslihat Tabung Haji?? Nasib baik pembelian tanah tersebut bocor kalau tak kita tidak tahu apa lagi akan berlaku pada wang pencarum Tabung Haji.

Saya harap rakyat sedar dan lihatlah gelagat kepimpinan negara masakini yang terbongkar serta terpalit dengan pelbagai skandal satu demi satu.

Sudah sampai masanya keseluruhan rakyat di negara kita menolak kepimpinan DS Najib Tun Razak!!!

Kita perlukan pemimpin yang bukan saja bersih tetapi kelihatan bersih juga!!! Rakyat semakin meluat dengan sandiwara kepimpinan najib yang seolah-olah suka memperbodohkan rakyat jelata!!!

Secara jujur dan ikhlas; saya selaku salah seorang pemimpin bawahan umno di peringkat bahagian yang pernah menjawat jawatan naib ketua umno bahagian Batu Kawan sebelum dilucut jawatan ingin merayu kepada Dato Sri Najib  Tun Razak agar meletak jawatannya secara secepat yang mungkin demi kebaikkan parti mahupun kerajaan BN!!!

Its game over!!! Rakyat dah mula hilang keyakinan dengan kepimpinan DS Najib Tun Razak. Perdana Menteri jangan pentingkan dirinya. Perdana Menteri yang bertanggungjawab harus letakkan kepentingan parti UMNO dan BN di atas segala-galanya.

Jangan tunggu sampai UMNO dan BN tumbang baru DS Najib nak berundur. Tatkala itu segalanya sudah terlambat bagi kita!!!

Sayangilah negara ini!! Sayangilah UMNO!! Sayangilah BN!!!

Berundurlah DS Najib secara terhormat demi kepentingan BANGSA, AGAMA, TANAHAIR, UMNO serta BN!!!

1 comment:

  1. Saya menyokong penuh cadangan ini. Berundurlah Najib rakyat dah meluat.

    ReplyDelete