demi mencari kebenaran

demi mencari kebenaran
klik gambar untuk ke FB

Thursday 21 May 2015

Semua ALP 1MDB Harus DiGantung Tugas Serta Merta - Saya Sokong Kenyataan TPM

"Saya amat bersetuju dengan kenyataan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin bahawa semua ahli lembaga pengarah 1MDB untuk meletakkan jawatan secara serta-merta.

"Selepas saya membuat laporan polis terhadap keseluruhan ahli lembaga pengarah 1MDB pada 12 Disember tahun lepas, saya sudah sarankan agar semua ahli lembaga pengarah 1MDB untuk meletakkan jawatan ataupun sekurang-kurangnya menggantung tugas mereka semua secara 'immediate effect'.

"Ini penting agar semua siasatan oleh pihak berkuasa akan dapat berjalan secara bebas dan adil dan ia juga dapat menjamin setiap dokumen penting di dalam 1MDB tidak disentuh oleh sesiapa,"


Kenyataan saya seperti yang disiarkan astroawani.com.



2 comments:

  1. Dato - boleh ke Dato uruskan majlis Bicara Negarawan bersama dengan Tun di Pulau Pinang. Tentu ramai orang Pulau yang ingin bertemu dan bersama sama menyatakan sokongan terhadap Tun M.

    ReplyDelete
  2. Sememangnya saya teruja untuk menganjurkan majlis seumpama itu di Pulau Pinang namun niat itu terpaksa saya tunda sehingga beberapa masalah dengan kerajaan selesai. Insyaallah jika segalanya selesai, akan saya usahakan.

    ReplyDelete